DESIGNED BY MIXWEBTEMPLATES

Kunt u snel zien wat uw winstmarges zijn? Waar kunt u 'schuiven'?

Ik wil een arrangement aanbieden, maar wat is de beste prijs?

Vul het aantal gasten en de tijden in, en Party-Calc ...

Facturatie

 

Het facturatiescherm is een aanvullende optie in Party-Calc. U kunt met dit scherm een eenvoudig overzicht houden over alle facturen die bij het event-project horen. Zowel de inkomende- als de uitgaande facturen zijn in dit eenvoudig overzicht te noteren.

Dit scherm is niet gekoppeld aan een facturatie programma! Uitgaande facturen kunt u niet met Party-Calc maken. De bedoeling van dit scherm is, om alle facturen die bij dit event-project horen, op een overzichtelijke manier bij het project te verwerken. Uw salesteam hoeft op deze manier geen toegang te hebben tot uw boekhouding, terwijl ze nu wel de status van het project kunnen bijhouden.

FacturatieModule

 

Facturen naar de klant

Sommige events vragen bijzondere betalingsregelingen. Wij geven een voorbeeld:
Soms zult u bijvoorbeeld een voorschot vragen voordat u aan de uitgebreide voorbereidingen gaat beginnen. Net voor aanvang van het event wenst u, dat de klant het overeengekomen bedrag volledig zal voldoen, en na het event zal er nog een nacalculatie plaatsvinden.

In dit voorbeeld heeft u 3 facturen naar uw klant.
Deze kunt u plaatsen in dit overzicht, zodat u elk moment exact weet wat de status is van de betalingen.

Uw administratieve afdeling zal dan na het versturen van een factuur, de factuur in dit overzicht plaatsen, zodat uw salesteam altijd een volledig overzicht heeft. Uw salesteam hoeft op deze manier geen toegang te hebben tot uw boekhouding.

Inkomende Facturen

Hier noteert u de inkoopfacturen van leveranciers die voor dit event-project leveren. Wij geven een voorbeeld:
Een factuur van het entertainment.
Een factuur van een licht&geluid bedrijf.
Een factuur over het huren van een feesttent.
Enzovoorts...

Deze kunt u plaatsen in dit overzicht, zodat u elk moment exact weet wat de status is van de betalingen, en u weet ook gelijk wat er is afgesproken, en met wie.

Uw administratieve afdeling zal dan na het ontvangen van een inkomende factuur, de factuur en de betaalstatus in dit overzicht aanpassen, zodat uw salesteam altijd een volledig overzicht heeft. Uw salesteam hoeft op deze manier geen toegang te hebben tot uw boekhouding.